ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: رفتار شهروندی سازمانی ؛ شاخص های رفاهی ؛ شاخص های عدالت سازمانی ؛ شاخص های مدیریتی ؛ عوامل زمینه ساز
نویسندگان: لشکری، ام لیلا ؛ انصاری، حمید ؛ شیخاوندی، داور ؛ خادمیان، طلیعه
ناشر: تغییرات اجتماعی - فرهنگی
با توجه به اینکه رفتار شهروندی سازمانی میتواند به عنوان یکی از اساسیترین موضوعات اجتماعی و مدیریتی همواره مورد توجه قرار گرفته و در محافل مختلف مورد بررسی قرار گیرد، این پژوهش با هدف بررسی عوامل زمینهساز شکلگیری رفتار شهروندی سازمانی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران انجام پذیرفته است. این تحقیق از... ادامه
سال:1398
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: رفتار شهروندی ارتقاء و توسعه ؛ کارآفرین ؛ نیروی انسانی
نویسندگان: عباس نژاد باقری ، عادل ؛ قلی زاده ، احمد
ناشر: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان مسئله و اهمیت آن و همچنین ادبیات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی ونیروی انسانی کارآفرین مباحثی همچون تاریخچه و تعاریف رفتار شهروندی سازمانی از دیدگاه صاحب نظران مختلف، عنوان رفتار شهروندی سازمانی با توجه به تقسیم بندی های صورت گرفته و تاثیر گذاری رفتار شهروندی ساز... ادامه
سال:1391
کلیدواژه: تعامل جوامع برند ؛ تعهد به برند ؛ رفتار شهروندی برند ؛ وفاداری به برند
نویسندگان: صیاد ، حسین
ناشر: موسسه آموزش عالی سبز، دانشکده علوم انسانی
قرض و بدهی شخصی، بخش ناگزیر یک نظام مالی است. اسلام به عنوان یک دین جامع، دارای آیات، روایات و مباحث فقهی گستردهای در زمینۀ معاملات و مسائل مالی است، لذا در زمینۀ مدیریت قرض و بدهی، باید دارای یک نظام منسجم باشد که در قالب آن، نیازهای بدهکار و طلبکار به خوبی پاسخ داده شده و حقوق آنها نیز کاملاً است... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: ادراک مشتری ؛ برند ؛ رضایت مشتری ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ علامت تجاری ؛ کیفیت خدمات ؛ وابستگی (روانشناسی) ؛ وفاداری به نشانه تجاری
نویسندگان: فرجی، مائده
ناشر: دانشگاه مازندران، دانشکده علوم اقتصادی و اداری
... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: رفتار مصرف کننده ؛ سرمایه دینی ؛ سرمایه گذاری ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: عزتی، مرتضی ؛ نصیرخانی، پرویز ؛ حسینی، مریم
ناشر: تحقیقات مالی اسلامی
رفتارهای اقتصادی جامعه از مباحث مهم اقتصاد به ویژه اقتصاد اسلامی است. در این زمینه، یکی از ضعف های بررسی های اقتصاد اسلامی کمبود بررسی تجربی در زمینه رفتارهای مسلمانان است. در این مقاله، کوشیده شده است در یک بررسی تجربی، در سطح خرد اثر سرمایه اجتماعی دینی با ابزار آزمون شده ژنراتور منابع همراه با در... ادامه
سال:1395
کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند
نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه
ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری ؛ تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین ؛ عملکرد برند
نویسندگان: شرقی ، لیدا
ناشر: موسسه آموزش عالی کوشیار
کلیدواژه: اخلاق بازاریابی اسلامی ؛ ارزش ویژه بنده ؛ اعتماد برند ؛ تبلیغات دهان به دهان
نویسندگان: محمد علی زاده ، مرجان
ناشر: دانشگاه ارومیه، دانشکده اقتصاد و مدیریت
سال:1397
کلیدواژه: برند
نویسندگان: درخشنده ، سید امین
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
کلیدواژه: G21 ؛ G32 ؛ بازگشت به میانگین ؛ دم پهن طبقه بندی ؛ ریسک ؛ سپرده
نویسندگان: فلاح پور، سعيد ؛ جلوداري ممقاني، محمد ؛ دهقاني احمدآباد، محمدرضا
ناشر: مهندسي مالي و مديريت اوراق بهادار (مديريت پرتفوي)
یکی از اساسیترین اقدامات در مدیریت ریسک، به دست آوردن اطلاعات درست و دقیق از ویژگیهای آماری سریهای زمانی میباشد. در این مقاله، به منظور مدلسازی مانده هفتگی سپرده قرضالحسنه پسانداز در طی آذر سال 1390 تا مرداد 1395، از فرآیندهای تصادفی استفاده شده است. بدین منظور مدلهای حرکت براونی هندسی، انت... ادامه
بعدی
دسته بندی